VINK! Näin tehdään hyvä natiivimainos naisille
Tutkimme noin 100 natiivimainostoteutusta (kaupallisia yhteistöitä, videoita, kilpailuja, blogikumppanuuksia, testejä, podcasteja, advertoriaaleja) ja selvitimme parhaat keinot natiivimainostajalle.
» Tutustu VINK-oppaaseen
HELP! Näin tehdään hyvä aikakauslehtimainos
Opas tehokkaan mainonnan suunnitteluun ja brändin positiointiin seitsemällä toimialalla: matkailu, kosmetiikka, autot, muoti, sisustus, hyvinvointi ja elintarvikkeet. Opas perustuu mainonnan vaikuttavuustutkimuksiin.
» HELP! Apua mainonnan suunnitteluun
Aikakauslehtimainonnan tietopankki
Yhdistimme kuuden mediatalon mainonnan tutkimustiedon vuosilta 2016–2020 ja selvitimme toimialakohtaisesti millainen mainonta huomataan, mistä pidetään ja mikä saa kuluttajissa aikaan toimintaa.
» Aikakauslehtimainonnan tietopankki
Aikakauslehtihetki
Millaisia tunteita ja tottumuksia lukuhetkeen liittyy ja miten se eroaa muusta mediankäytöstä? Mitä mainostajan tulisi ymmärtää lukuhetkestä, kun haluaa päästä mukaan lehden ja lukijan maailmaan ja saada aikaan toimintaa?
» Aikakauslehtihetki-tutkimus